۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | 19:12
کد خبر : 40805

به صورت مجازی؛

بانک ‌پاسارگاد به مجمع می نشیند

امکان حضور مجازی در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد، در تاریخ 27بهمن سال 1399 از ساعت 9 صبح، از طریق مراجعه به بخش "سامانه سهامداران" در سایت بانک،‌ به نشانی "www.bpi.ir" فراهم خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، پیرو آگهی دعوت منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ ۱۲بهمن سال ۱۳۹۹، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت سهامداران ، امکان حضور مجازی در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده  بانک‌پاسارگاد، در تاریخ ۲۷بهمن سال ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح، از طریق مراجعه به بخش “سامانه سهامداران” در سایت بانک،‌ به نشانی “www.bpi.ir” فراهم خواهد بود.

بر این اساس و به‌منظور تشریح طریقۀ ثبت‌نام و ورود به مجمع برای سهامداران گرامی، صفحه راهنمای حضور مجازی در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، در سایت بانک به نشانی “https://www.bpi.ir/stock” ایجاد شده است.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات و ابهامات سهامداران می‌باشد./  بانک ‌پاسارگاد

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌