۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | 18:41
کد خبر : 40690

تاکید رئیس هیات عامل ایدرو و استاندار سیستان و بلوچستان بر شتاب بخشی طرح های صنعتی استان

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در سفر به استان سیستان و بلوچستان با استاندار دیدار و بر شتاب بخشی اجرای طرح های صنعتی در این استان تاکید کرد .

به گزارش برداشت روز، محسن صالحی نیا در این دیدار با اشاره اقدام ایدرو در نوسازی و بهسازی کارخانه بافت بلوچ بر تکمیل حلقه زنجیره تولید و ارزش پنبه تا پارچه در بافت بلوچ تاکید کرد .

محسن صالحی نیا و احمد علی موهبتی در این دیدار بازنگری و روزآمدسازی طرح های صنعتی ایدرو در استان براساس شرایط بهینه سرمایه گذاری و آمادگی مشارکت بخش خصوصی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند و طرفین بر پیگیری و عملیات سازی برنامه های مورد تفاهم با تعامل سایر دستگاه های مرتبط تاکید کردند.

همچنین با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو و استاندار سیستان و بلوچستان همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معدن و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان آغاز شد .

محسن صالحی نیا در مراسم آغاز به کار این همایش و نمایشگاه با اشاره به ظرفیت بالای معدن و صنایع معدنی در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده ، برتوجه به ویژگی های آمایش سرزمینی و ذخایر معدنی استان به عنوان یکی از راه های توسعه صنعت استان تاکید کرد .

در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی زاهدان ، ۶۰ شرکت بزرگ در حوزه معدن آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

لباسکار صنعتی کسا