۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | 18:36
کد خبر : 40669

مدیر پذیرش فرابورس در گفت‌وگو با صدای بورس پاسخ می‌دهد:

مشاور دو تیم استقلال و پرسپولیس در بورس کدام شرکت‌ها هستند؟/ بورسی‌های فوتبالی‌ بخوانند

شرکت کارگزاری بانک سامان مشاور پذیرش تیم پرسپولیس و شرکت تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش تیم استقلال است.

به گزارش برداشت روز، خبر بورسی شدن دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال تا دهه فجر از جمله مهمترین اخباری است که تحقق آن با دو موضوع ۱- عدم شفافیت و ۲- تامین مالی توسط کارشناسان بورسی به چالش کشیده شده است.

۲ شرکتی که مشاور پرسپولیس و استقلال هستند

مینا سادات کابلی، مدیر پذیرش فرابورس به صدای بورس بیان کرد : شرکت کارگزاری بانک سامان مشاور پذیرش تیم پرسپولیس و شرکت تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش تیم استقلال است و اینکه این دو شرکت در چه مرحله‌ای از حضور در بورس هستند توسط مشاوران آن‌ها به طور کامل می‌تواند پاسخ داده شود.

چرا اطلاعات درستی از بورسی شدن پرسپولیس و استقلال وجود ندارد؟

منتقدان بورسی شدن این دو تیم از نبود مرجع و منبعی که اطلاعات درستی در ارتباط با استقلال و پرسپولیس داشته باشد شکایت دارند و معتقدند بدهی میلیاری استقلال و پرسپولیس و زیان ده بودن این دو تیم، موضوعی است که هواداران باید به آن توجه کنند و سهامداری و هواداری را دو موضوع جدا در نظر بگیرند. مشاور پذیرش دو تیم استقلال و پرسپولیس به تمامی پرسش‌هایی که در این ارتباط وجود دارد مسلط هستند اما هیچ صدایی از این دو مشاور در هیچ جایی به گوش نمی‌رسد.

صدای بورس

محبوبه قرمزچشمه

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا