۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | 18:54
کد خبر : 40570

بانک ایران زمین اعلام کرد

رشد ۱۰۹ درصدی درآمدهای کارمزدی وزمین در ۹ ماهه امسال

درآمدهای کارمزدی بانک ایران زمین در 9 ماهه ابتدای سال جاری، با 109 درصد رشد رو به رو شد.

به گزارش برداشت روز، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال از بانک های فعال در بازار سرمایه کشور است، در ۹ ماهه امسال موفق شد ۶۶ میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال از محل کارمزدهای دریافتی درآمد کسب کند که نسبت به رقم ۳۱۷ میلیارد و۲۰۲ میلیون ریال مقطع مشابه سال گذشته، ۱۰۹ درصد رشد را نشان می دهد.

جمع درآمدهای غیرمشاغ این بانک بورسی هم ۱٫۲۴۱ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال اعلام شده که نسبت به مبلغ ۶۲۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال پایان آذرماه پارسال، ۹۸ درصد بیشتر شده است.

بر اساس این گزارش، بانک ایران زمین تا پایان آذرماه امسال توانسته است ۱۴٫۳۹۰ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال درآمد مشاع به جمع درآمدهای خود بیفزاید.

این بانک خصوصی در سرفصل سایر درآمدها نیز ۸۶ درصد رشد را تجربه کرده و از مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال سال گذشته به درآمدی معادل ۵۷۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال درآمد در این سرفصل دست پیدا کرده است.

سود حاصل از سرمایه گذاری های وزمین نیز در ۹ ماهه مبلغی معادل ۱۲٫۰۸۹ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی بانک ایران زمین نیز در پایان فصل سوم سال جاری، مبلغی معادل ۲٫۳۰۱ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال بوده است.

در عین حال، جمع دارایی های وزمین در پایان سال گذشته ۳۵۳٫۵۲۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بوده که با ۱۹ درصد رشد به ۴۲۱٫۱۰۴ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال در پایان ۹ ماه امسال افزایش یافته است. / بانک ایران زمین

لباسکار صنعتی کسا