۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | 19:36
کد خبر : 39546

در پیامی؛

مدیر عامل بانک رفاه ولادت حضرت فاطمه زهرا را تبریک گفت

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن  و  میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت فخر عالم بشریت، سلاله پاک نبوت و سرچشمه زلال ولایت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و همچنین سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
حضرت زهرای اطهر الگویی کامل و بی بدیل برای تمامی انسان‌هایی است که در جهان هستی سعادت و نیکبختی را جستجو می‌کنند و برای خیر و فلاح زندگی، سیره پاک و مطهر این بانوی بزرگوار را سرمشق اندیشه و رفتار قرار می‌دهند.
این بانوی بزرگوار که پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان مبارکشان بوسه می‌زدند، زندگی پر برکتشان مالامال از بصیرت، دانایی، معرفت و خداشناسی بود. معرفت و خداشناسی ای که او را همراه و همدم نبی اکرم(ص)، دین مبین اسلام، امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و ائمه‌اطهار ساخت؛ چونان که پس از گذشت قرن‌ها و اعصار، پژواک مادری و اصالتش گوش جان و دل آزاد اندیشان را نوازش می‌دهد.
حضرت صدیقه طاهره (س) با وجود گنجینه‌ای آسمانی از صبر و استقامت، شجاعت و آزادگی برای زنان و مادران سرزمین ایران اسلامی الگویی کامل است تا با بهره گیری از برکات وجودش در مسیر کار و زندگی تعادل برقرار ساخته و با پیروی از سیره ایشان، علاوه بر تعهد و ایفای وظایف اجتماعی در زمینه زندگی شخصی و تربیت فرزندان و بنیان نهادن خانواده سعادتمند، ثابت قدم گام بر ‌دارند.
حضرت امام خمینی رضوان الله علیه آغازگر حرکتی تاریخی و ماندگار در پهنه تاریخ بودند که منشأ تحولات بسیاری نه تنها بر سپهر تاریخ ایران بلکه در سراسر دنیا بود و عموم انسان هایی که اندیشه آزادی و آزادگی در سر داشتند با پیروی از راه و اندیشه امام راحل عظیم الشأن، مسیر آزادی و استکبار ستیزی را در پیش گرفتند.
ضمن تبریک مجدد این روز و گرامیداشت مقام شامخ مادر و تجدید پیمان با امام راحل(ره)، از درگاه خداوند سبحان صحت، سلامت و سربلندی ملت شریف ایران را مسألت دارم.

اسماعیل لله‌گانی

لباسکار صنعتی کسا