۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | 18:23
کد خبر : 38862

قدردانی نمایندۀ شهرستان بروجن از اقدامات شرکت ورق خودرو در زمینۀ مسئولیت‌های اجتماعی

نمایندۀ مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از دغدغه‌مندی و اقدامات مؤثر این شرکت در زمینۀ تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، به‌ویژه در شرایط فعلی، قدردانی کرد.

به گزارش برداشت روز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیرقلی جعفری در ادامه به شرایط اشتغال جوانان در شهرستان بروجن اشاره و تأکید کرد: با وجود ظرفیت‌های موجود در این شهرستان و به‌طورکلی در استان چهارمحال و بختیاری، وجود معضل بیکاری جفا بر مردم است.

وی از ایجاد نوعی سازوکار عملی در خصوص رفع محرومیت‌زدایی و بهبود شرایط فعلی در شهرستان خبر داد و گفت: در تلاشیم زمینه را برای توزیع عادلانۀ منابع مهیا سازیم و امیدواریم با بهره‌گیری از مدیران مجرب و کارآمد بتوانیم در مسیر رشد و ترقی استان گام برداریم.

 

توسعۀ پایدار، رمز شکوفایی

در جریان این دیدار، مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی نمایندۀ شهرستان بروجن، توسعۀ پایدار را رمز شکوفایی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن عنوان کرد.

وحید میرزایی، ضمن اشاره به شرایط موجود و برنامه‌های آتی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، به نقش و رسالت این شرکت در زمینۀ خودکفایی صنعت خودروسازی کشور اشاره کرد و افزود: با تلاش و همت کارکنان این شرکت، به روند روبه‌رشد خودکفایی کشور و بی‌نیازی از واردات ورق گالوانیزۀ ویژۀ استفاده در صنعت خودروسازی سرعت بخشیده‌ایم.

وی در ادامه بر لزوم توسعۀ همکاری‌های منطقه در حوزه‌های صنعت تأکید کرد و خواهان توجه و نگاه ویژۀ مسئولین به مباحثی از قبیل رفع ضرورت‌های منطقه و تلاش در جهت جذب سرمایه‌گذاری مؤثر و همچنین توسعۀ اشتغال از طریق حمایت از کسب‌وکارهای کوچک شد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود تلاش خواهد کرد تا بیش‌ازپیش زمینه‌های اشتغال‌زایی جوانان را فراهم آورد.

روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان

لباسکار صنعتی کسا