۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | 19:08
کد خبر : 38436

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد بمناسبت روز جهانی گمرک

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی گمرک را به فعالان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، متن پیام فریدون فدایی دولت به شرح زیر است:

سازمان جهانی گمرک سال ۲۰۲۱ را با عنوان “گمرک حامی احیا؛ نوسازی و تاب‌آوری زنجیره تامین پایدار” نامگذاری کرد که بیانگر نقش برجسته این سازمان در بخش‌های مختلف اقتصادی و تامین رفاه و آسایش شهروندان دارد. با نگاه بنیادی به نقش گمرک و تعمیم این شعار در ابعاد ملی بر این مهم تاکید می‌شود که برغم پاره‌ای از محدودیت‌ها و همه‌گیری ویروس کووید-۱۹، بهبود و روان‌سازی تجارت در اولویت وظایف مدیران و متخصصان این عرصه است.

فعالیت‌های اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد علی‌رغم محدودیت‌ها، افزایش پیدا کرد که در همین راستا با اهتمام دست‌اندرکاران گمرک، شمش آلومینیوم از لامرد به بازارهای جهانی صادر می‌شود.

روز جهانی گمرک (۲۶ ژانویه) فرصت مناسبی است که از خدمات و زحمات رئیس کل محترم گمرک ایران و مدیرکل پرتلاش گمرکات استان فارس و فعالان این عرصه در منطقه ویژه اقتصادی تجلیل کنم و این روز را از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

با نگاه به افق و گستره صنایع پیش‌بینی شده و استقبال سرمایه‌گذاران جدید برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، باورمندیم جایگاه گمرک در این کانون صنعتی روز به روز ارتقا می‌یابد.

باتوجه به جهش فعالیت‌های تولیدی در این قطب اقتصادی و با ارج نهادن زحمات و کوشش‌های همکارانم در امور گمرکی و گمرک منطقه، انتظار می‌رود با ارتقای تعامل شرایط مساعدتری برای انجام عملیات مورد نیاز صنایع و سرمایه‌گذاران در عرصه صادرات و واردات و همچنین سایر رویه‌های گمرکی فراهم شود.

فریدون فدایی‌دولت

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لباسکار صنعتی کسا