۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | 19:40
کد خبر : 38219

مدیرعامل بانک صنعت و معدن:

پرداخت تسهیلات این بانک در ده ماهه امسال ۵۴ درصد افزایش داشته است

دکتر حسین مهری عنوان داشت: مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی در 10 ماه نخست سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 54 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش برداشت روز، وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بخش تسهیلات ریالی و با اولویت تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی بوده است.

دکتر مهری تصریح کرد: گزینش مشتریان خوش حساب و توانمند و پس از آن نظارت دقیق بر اجرای طرح ها هدف مهمی است که از سوی این بانک همواره دنبال می شود چراکه اعتقاد داریم اگر طرح توسط متقاضی دارای اهلیت و صلاحیت و در مدت زمان تعریف شده در پروژه و بدون اتلاف وقت به درآمد زایی برسد، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت منابع بانک نیز در زمان مقرر، تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به نقش این بانک در به سرانجام رساندن طرح های ملی که با هدف توسعه اقتصادی و صنعتی کشور به اجرا می رسد خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت هایی که در منابع بانکی به لحاظ تحریم های ظالمانه اقتصادی وجود داشت، توانستیم به بخش زیادی از تعهدات خود عمل کنیم و در بخش مصوبات و انعقاد قراردادهای تسهیلات نیز در ده ماهه سال جاری شاهد ۴۶ درصد رشد بوده ایم.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن

لباسکار صنعتی کسا