۳۰ دی ۱۳۹۹ | 19:00
کد خبر : 37501

مدیر پروژه‌ های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

حفر و تکمیل ۶ حلقه چاه خاتمه و ۳ حلقه در مراحل اجرایی است

مدیر پروژه‌ های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: در اجرای این دو پروژه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران عملیات حفر و تکمیل 6 حلقه چاه خاتمه یافته و 3 حلقه در مراحل حفاری است.

به گزارش برداشت روز، نصرالله عباسی روز سه شنبه (۳۰ دی ماه ۹۹) افزود: هم اکنون دستگاه های حفاری سنگین خشکی ۳۱، ۳۲ و ۴۰ فتح در حال حفاری چاه ها می باشند و  ۳۳، ۷۴ و ۸۹ فتح با اتمام حفاری چاه های تکمیلی از این پروژه ها منفک و در حال انتقال به موقعیت های جدید قرار دارند.

وی اظهار کرد: تعامل و همکاری میان متخصصان این شرکت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، فرصت اجرای موفق پروژه های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی را فراهم آورده و تلاش بر این است تا حفاری و تکمیل چاه های باقیمانده طبق برنامه اجرا گردد.

عباسی به آماده سازی دستگاه حفاری فوق سنگین ۶۰ فتح برای مشارکت در پروژه ۸ حلقه چاه اشاره کرد و گفت: این دستگاه قرار است برای حفر یک حلقه چاه تعریف شده در این پروژه در منطقه  هندیجان مستقر شود.

مدیر پروژه‌ های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران افزود: تمرکز حفاری چاه های مورد نظر در این پروژه ها در مناطق نفتخیز استان های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه ۸ حلقه چاه اکتشافی در تیرماه و پروژه ۶ حلقه در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ آغاز گردید و زمان اتمام کامل دو پروژه نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

لباسکار صنعتی کسا