۲۷ دی ۱۳۹۹ | 18:29
کد خبر : 37067

رسولی نژاد در گفتگو با شما و اقتصاد:

تحولات مثبت در شستا اتفاق افتاده اما کافی نیست

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس یازدهم گفت: هرچند شستا با برخی تحولات مثبت روبه رو بوده است، اما همچنان نیاز است تا شستا بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سیداحمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شما و اقتصاد، با بیان اینکه اقتصاد امروز کشور بیش از هرچیز نیازمند سرمایه گذاری بخش داخلی است، اظهار داشت: هیچگاه نمی توان از تأثیرگذاری بخش های اقتصادی داخلی غفلت کرد به خصوص بخش های اقتصادی ای که جزء شرکت های چندرشته ای محسوب می شوند.

وی افزود: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی یا همان شستا، شرکتی است که حوزه های مختلف اقتصادی را شامل می شود و در این شرایط می تواند نقش مهمی را در عبور کشور از پیچ تحریم ها و کاهش اثرات تحریم ها داشته باشد.

نماینده مردم دماوند در مجلس یازدهم با بیان اینکه هرچند شستا با برخی تحولات مثبت روبه رو بوده است، اما همچنان نیاز است تا شستا بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا شستا شرکتی است که متعلق به مردم است و اگر بر توان و قدرت آن افزوده شود، همه نفع خواهند برد.

رسولی نژاد بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که صورت گرفته و سبب شده تا تحول مثبت در شستا لمس و احساس شود، عرضه سهام آن در بورس و استقبال میلیونی مردم از شستاست که این امر هم می تواند مشکلات فعلی شستا را حل کند و هم تمام بخش های کشور را منتفع خواهد کرد.

وی یادآور شد: از دولت و سایر بخش های اجرایی انتظار می رود که از بزرگترین شرکت سرمایه گذاری کشور حمایت جدی به عمل آورد تا هم شستا هرروز تقویت شود و هم در شرایط سخت تحریم ها بتوان اقتصاد کشور را مستحکم کرد.

نماینده مردم دماوند با بیان این مطلب که تقویت شستا به معنی تقویت بخش خصوص و ایجاد انگیزه در سرمایه کذاران خواهد بود، گفت: متأُسفانه به سرمایه گذاری داخلی خیلی بها داده نمی شود و دولت از این سرمایه گذاران حمایت نمی کند، اما اگر از بخش های سرمایه گذاری عمومی و خصوصی حمایت شود، مطمئاً دولت می تواند به راحتی پروژه های اقتصادی خود را در شرایط تحریم پیش ببرد.

لباسکار صنعتی کسا