۱۷ دی ۱۳۹۹ | 18:37
کد خبر : 36012

افزایش سرمایه شرکت بیمه کارآفرین به تصویب رسید

سرانجام پس از ماه ها تلاش و پیگیری، روز گذشته شرکت بیمه کارآفرین طی اطلاعیه ای در سایت کدال از موافقت هیأت مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

به گزارش برداشت روز، هیأت مدیره شرکت با افزایش سرمایه از مبلغ ۱٫۷۵۰میلیارد ریال به ۹٫۵۰۴ میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در چارچوب مفاد مواد قانون تجارت را به تصویب رسانده و فرآیند افزایش سرمایه شرکت جهت انجام مراحل قانونی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به این مراجع ارسال شده است.

ثمره این افزایش سرمایه دسترسی به اهداف آتی شرکت و اصلاح ساختار مالی خواهد بود، بر اساس مصوبه آخرین جلسه هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، سرمایه شرکت بیمه کارآفرین از مبلغ ۱٫۷۵۰ میلیارد ریال به ۹٫۵۰۴ میلیارد ریال معادل ۴۴۳ درصد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها(طبقات زمین و ساختمان) افزایش می بابد.

همه جزییات افزایش بیمه کارآفرین به طور کامل در اطلاعیه کدال منتشر شده است و سهامداران برای اطلاع از جزییات کامل این افزایش سرمایه می توانند به اطلاعیه سایت کدال مراجعه کنند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت بیمه کارآفرین

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا