۰۶ دی ۱۳۹۹ | 19:10
کد خبر : 34579

تقدیر بیمه مرکزی از نقش سازنده بیمه دانا در فرهنگ سازی بیمه

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از نقش سازنده شرکت بیمه دانا در فرهنگ سازی و نهادینه سازی فرهنگ بیمه در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در نامه ای خطاب به مجید ملازاده، مدیر روابط عمومی بیمه دانا اعلام کرد: همراهی در رویدادهای فرهنگی از نشانه های رویش بلوغ سازمانی و درک اهمیت حرکت جمعی و پرهیز از رفتارهای جزیره ای و کم اثر است.

وی، نقش ارزشمند بیمه دانا در اجرای حرفه ای برنامه ملی «زنگ بیمه»و تشریک مساعی در تمامی پروژه‌های فرهنگ سازانه صنعت بیمه را مایه مباهات و امتنان دانست و تاکید کرد: تلاش سازنده و تعصب کم نظیرتان را در راستای نهادینه سازی فرهنگ بیمه در بین افکار عمومی پاس میدارم و توفیق شما را خواستارم.

گفتنی است: بیمه دانا امسال نیز مانند سال گذشته و به رغم گسترش ویروس کرونا در کشور، با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های صادر شده، نسبت به گسترش فرهنگ بیمه در بین مدارس کشور و مناطق محروم جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

توزیع پوسترهای آموزشی «ب مثل بیمه» بین مدارس مناطق محروم، توزیع دفترچه و نوشت افزار تحصیلی و ماسک بین دانش آموزان مناطق جنوب شهر تهران، خرمشهر و اهواز، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت «نقش بیمه در جبران خسارت» و «بیمه و آرامش»، توزیع بازی های فکری و پازل بین کودکان مناطق محروم و انعکاس طرح زنگ بیمه در شبکه های اجتماعی، بخشی از فعالیت ها و عملکرد روابط عمومی بیمه دانا در فرهنگ سازی بیمه محسوب می شود.

لباسکار صنعتی کسا