۰۶ دی ۱۳۹۹ | 18:33
کد خبر : 34477

کسب ۶ عنوان برتر توسط روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ایران از سوی هیئت داوران این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش برداشت روز، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اهدا تندیس و جوایز به روابط‌عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.

بر اساس نظر داوران پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ایران، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق به کسب ۶ رتبه در این جشنواره شد.

در بخش‌های ادبیات (مستندسازی)، وب‌سایت و ویژه‌نامه رتبه اول، در بخش‌ تحلیل محتوا رتبه دوم (مشترک) و در بخش‌های تیزر و فیلم‌های مستند رتبه سوم (مشترک) به روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تعلق گرفت.

روابط عمومی شرکت گل گهر

لباسکار صنعتی کسا