۰۵ دی ۱۳۹۹ | 18:09
کد خبر : 34408

در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی انجام شد

کسب ۴ عنوان برتر از سوی روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی و ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی‌های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب و نشر آنلاین برگزار شد روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به کسب 4 عنوان برتر در این جشنواره شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مس پرس، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که با چندین  اثر  از جمله مجلات عصر مس، مس آباد و سایت خبری مس پرس در این جشنواره شرکت کرده بود  در بخش‌های انتشارات کرونایی و صفحه‌آرایی موفق به کسب عنوان نخست و در بخش نشریات داخلی و تبلیغات موفق به کسب رتبه سوم شد.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی چهارشنبه سوم دی ماه در محل سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های برتر کشور و اساتید و فعالان این حوزه در ۱۰بخش برگزار شد و با دریافت ۱۷۸۶ اثر و تقدیر از برترین ها به کار خود پایان داد.

لباسکار صنعتی کسا