۰۲ دی ۱۳۹۹ | 18:33
کد خبر : 34123

تلاش و از جان گذشتگی کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا قابل ستایش است

محمد غفوریان مدیر شعب استان کرمان در دیدار با دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب، از ایثار و از خود گذشتگی کادر درمان تقدیر کرد .

به گزارش برداشت روز به نقل از هیبنا ،در این دیدار مدیر شعب استان ضمن گرامی داشت، یاد وخاطره شهدای حوزه سلامت اظهار داشت : بعد از حوزه سلامت بیشترین فوتی های ناشی از کرونا مربوط به نظام بانکی کشور است؛ که در جبهه اقتصادی جان خود را نثار خدمت به مردم کرده اند .

غفوریان افزود :ما قدردان زحمات کارکنان حوزه سلامت هستیم وآمادگی داریم در قالب طرح اقدام ملی مسکن ویا در قالب تعاونی مسکن تسهیلاتی را برای تامین مسکن این قشر از جامعه پرداخت کنیم، تا گوشه ای از خدمات این عزیزان را جبران کنیم .

در ادامه این دیدار دکتر اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، بانک مسکن را از بانک های خوب وقابل اعتماد نام برد وگفت :یکی از اساسی ترین نیاز نیروهای حوزه سلامت، تامین مسکن است.

وی افزود :با توجه به حیطه فعالیت بانک مسکن که تامین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف جامعه است ،امیدواریم با همکاری بانک مسکن پرنسل فاقد مسکن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز صاحب خانه شوند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطر نشان کرد: از تعداد۴۶۰۰نفر پرسنل تحت پوشش دانشگاه علوم جیرفت ،تعدادی از آنها فاقد مسکن می باشند و بانک مسکن می تواند با پرداخت تسهیلات در خانه دار شدن این افرادسهیم باشد .

مکارم با بیان این مطلب که بانک ها بنگاه اقتصادی هستند وبرای ارائه خدمات نیاز به منابع مالی دارند ،افزود: به منظور تامین منافع هر دومجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ،آمادگی انعقادتفاهم نامه همکاری با بانک مسکن را دارد .

 

لباسکار صنعتی کسا