۰۱ دی ۱۳۹۹ | 20:20
کد خبر : 33932

تقدیر از پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار

هزینه ای که در این چند ماه در شهرستان بندرماهشهر بابت مقابله با کرونا انجام شد، در کمترین نقطه ای از کشور نمونه داشت و خوشبختانه در کنار جانفشانی کادر درمان و پرستاران، نتایج ملموسی هم در این راستا کسب شد.

به گزارش برداشت روز، به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مدیرعامل سازمان و رئیس شورای راهبردی منطقه و تنی چند از مسئولین این سازمان به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با حضور در بیمارستان شهرک بعثت، از پرستاران حاضر، به نمایندگی از کادر درمان و سایر پرستاران تقدیر کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این دیدار، ضمن تبریک روز پرستار، گفت: در خصوص همه گیری کرونا، پیش بینی می‌شد که شهرستان بندرماهشهر، با توجه به شرایط خاصی که از لحاظ تراکم جمعیت و تردد دارد، دچار بحران شود اما نسبت به شرایط موجود و در مقایسه با سایر شهرهای استان خوزستان بسیار موفق تر عمل کردیم.

سید امید شهیدی نیا؛ افزود: تلاش کردیم که در کنار جانفشانی کادر درمان، از جنبه های تامین تجهیزاتی، رفع کمبود نیروی انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی پشتیبان و همراه باشیم.

 

 

 

وی، خاطر نشان کرد: هزینه ای که در این چند ماه در شهرستان بندرماهشهر بابت مقابله با کرونا انجام شد در کمترین نقطه ای از کشور نمونه داشت و خوشبختانه نتایج ملموسی هم در این راستا کسب شد.

شهیدی نیا، در پایان سخنان خود، ضمن آرزوی سلامت و پایداری کادر درمان و علی الخصوص پرستاران، گفت: امیدواریم مسیر مقابله با این ویروس در دنیا به سمتی برود که زحمت مظاعف شما کاسته شده و بحران پشت سر گذاشته شود. همچنین با رفع کمبودها و ورود تجهیزات جدید، نسبت به ارتقای سطح خدمات بهداشت و درمان، به دوران طلایی این بخش مهم برگردیم تا موجب افزایش رضایتمندی همکاران شود.

در بخش دیگری از این دیدار، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی، گفت: با کرونا و اتفاقاتی که افتاد، اهمیت پزشکی و پرستاری برای تمام جهان روشن تر شد. دنیا با تمام پیشرفت هایی که دارد باز هم مدیون زحمات و فداکاری های این قشر زحمت کش هستیم.

در ادامه این مراسم مدیران عامل شرکت های پتروشیمی با اهدای تقدیرنامه از پرستاران و کادر درمان بیمارستان تجلیل نمودند.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

لباسکار صنعتی کسا