۰۱ دی ۱۳۹۹ | 20:15
کد خبر : 33924

تجلیل مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ازکادر پرستاری مرکز سلامت

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران طی مراسمی از کادر پرستاری مرکز سلامت این شرکت تجلیل نمود.

به گزارش برداشت روز، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س) طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیر عملیات و جمعی از رؤسا، از کادر پرستاری مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران تجلیل شد.

در این نشست که با حضور رؤسای ادارات روابط عمومی، HSE،  بهداشت، ایمنی و جمعی از پرستاران مرکز سلامت همراه بود مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران به توصیف مقام شامخ پرستار پرداخت. وی گفت: پرستار و بیان عظمت کار او، در قالب کلمات و جملات نمی‌گنجد. بی تردید پرستار مظهر پایبندی به خصایص والای انسانی است که در شرایط سخت و طاقت فرسا با آرامشی وصف ناپذیر، روح امید و زندگی را به بیمار می بخشد. مسلماً برخورداری از چنین ویژگی خداپسندانه ای مصداق بارز فداکاری انسان‌های مؤمن و انسان دوستی است که در مقام عمل عاشقانه نوع دوستی را معنا می کنند. پالایشگاه مکانی مخاطره آمیز است.
شغل پزشکان و پرستاران در جامعه به‌ویژه در محیط های صنعتی شغلی تأثیرگذار و حساس بوده که با بهره‌وری آن سازمان رابطه مستقیم دارد. باعث افتخار است که مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران با پزشکانی حاذق، پرستارانی دلسوز و کادری توانمند، با برگزاری موفقیت آمیز اولین تعمیرات اساسی پالایشگاه های کشور در زمان بیماری کرونا الگوی مناسبی در صنعت نفت کشور بوده است. وی در خاتمه با تقدیر از خانواده پرستاران شرکت تصریح کرد: برای استمرار و ارائه مؤثر خدمات توسط پرستاران حمایت خانواده ایشان بسیار مهم و تاثیرگذار است. لذا از زحمات بی‌شائبه شما عزیزان و خانواده محترمتان صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

 

 

 

در این مراسم مهندس خیری مدیر عملیات شرکت نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این مرکز گفت: طبابت و پرستاری حرفه‌ی مقدسی است که باید عاشق آن بود تا بتوان از عهده وظایف محوله به نحو احسن برآمد. در روزهایی که ویروس منحوس کرونا به گلوی هم‌وطنان چنگ انداخته، خدا را شاکرم که کارکنان زحمتکش مرکز سلامت شرکت پالایش نفت تهران با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) دلسوزانه و فداکارانه در حال ارائه خدمت به کارکنان این شرکت بوده و موجبات آسایش و آرامش جسمی و روحی آنان را فراهم ساخته‌اند. وی ادامه داد: هر روز، روز شماست. چون همواره در حال تلاش و خدمتید و زمان در کار شما تأثیری ندارد. از زحمات بی‌وقفه و جهاد گونه شما عزیزان سپاسگزارم.

شایان ذکر است در خلال این مراسم با قرائت فاتحه ای نثار روح شهدای مدافع سلامت و پرستاران جان بر کفی که در دوران جولان دهی ویروس منحوس کرونا مخلصانه در راه خدمت به هم وطنان و بیماران جان به جان آفرین تسلیم نمودند ادای احترام شد.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

لباسکار صنعتی کسا