۰۱ دی ۱۳۹۹ | 20:09
کد خبر : 33905

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار صورت گرفت:

تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان شهید مطهری

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت، خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان ، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه ، مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ، علیرضا آجدانی رییس بیمارستان و تعدادی از مسئولین شرکت ، 30 آذر ماه از مدافعان سلامت بیمارستان شهید مطهری با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

به گزارش برداشت روز، منصور یزدی زاده با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) از تلاش شبانه روزی پرستاران به منظور جلوگیری از بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: پرستاران همیشه از اقشار پر تلاش و زحمتکش جامعه هستند و با شیوع بیماری کرونا تلاش پرستاران بیشتر شده  است.

 

 

وی خاطر نشان ساخت: درک شرایط سخت بیماران، پاسخ به دغدغه های آن ها، صبوری و همچنین اجرای دقیق دستورات پزشک از جمله مهم­ترین ویژگی های یک پرستار است.

مدیر عامل شرکت، پرستاران را مدافعان سلامت دانست و گفت:  اگر هر فردی کار خود را برای رضای خداوند انجام دهد خداوند نیز برکاتش را برای بنده جاری می فرماید.

 

 

وی افزود : با همدلی، هم افزایی، خدمت صادقانه و دلسوزانه پرستاران است که توانستیم عملکرد خوبی در بین بیمارستان ها استان داشته باشیم.

خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان نیز از کادر درمان بیمارستان شهید مطهری که در این شرایط سخت کرونایی جهاد می کنند قدردانی کرد و گفت : خدمات منطقه ای ذوب آهن اصفهان که تولیت این بیمارستان را دارد و  همدلی و هماهنگی خوبی ایجاد کرده است ، ارزنده و شایسته تقدیر است .

مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی ذوب آهن اصفهان نیز گفت : تلاشگران بیمارستان شهید مطهری در شرایط سخت و بحرانی ناشی از شیوع کرونا ، با ایثار و فداکاری در حال ارائه خدمات درمانی به همکاران ذوب آهنی و جامعه پیرامونی هستند و این مجاهدت اطمینان خاطر خوبی در تلاشگران خط تولید هم ایجاد کرده است.

 

 

وی افزود : امیدوارم همگی بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی ، باری از دوش کادر درمان برداریم و از این بحران به سلامت عبور کنیم  .

علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری گفت: این بیمارستان با تمام توان حتی بیشتر از بیمارستان های دولتی در مقابله با این بیماری هزینه کرده است که البته این به نوعی سرمایه گذاری برای سلامت افراد جامعه و منطقه است.

وی تصریح کرد : این رزم همچنان ادامه دارد و در حال برنامه ریزی برای شرایط پسا کرونا هستیم تا بتوانیم خدمات شایسته ای به تلاشگران ذوب آهن اصفهان ارایه نماییم.

آجدانی اظهار داشت: این مرکز پزشکی خدمت رسانی تخصصی به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان و سایر هموطنان را افتخاری ارزنده برای خود می داند و در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

وی افزود: شغل پرستاری، شغلی خطیر است که با ناملایمات و سختی های بسیاری همراه است، یک پرستار با الگو قرار دادن حضرت زینب (س) در محیط کار و در مسیر خدمت به خلق می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان نیز ضمن قدردانی از کادر درمان بیمارستان شهید مطهری گفت : نقش امروز پرستاران و کادر درمان ما برگرفته از نقش حضرت زینب (س) در صحرای کربلاست و شایسته تقدیر فراوان است.

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

لباسکار صنعتی کسا