۲۶ آذر ۱۳۹۹ | 19:11
کد خبر : 33466

تقدیر نماینده اندیمشک از صندوق بازنشستگی کشوری

​ فریدون حسنوند از مدیرعامل و مدیران #صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ انرژی برای احیای پروژه نیروگاه اندیمشک که نه سال برزمین مانده بود، قدردانی کرد وگفت:باید تشکر ویژه‌ای از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشیم که بسیاری از کارهای مهم و برزمین‌مانده را در مظلومیت و گمنامی اجرا می‌کنند و اگر اهتمام ایشان نبود، بسیاری از پروژه‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی معطل و بر زمین مانده بود.

فریدون حسنوند از مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ انرژی برای احیای پروژه نیروگاه اندیمشک که نه سال برزمین مانده بود، قدردانی کرد وگفت:باید تشکر ویژه‌ای از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشیم که بسیاری از کارهای مهم و برزمین‌مانده را در مظلومیت و گمنامی اجرا می‌کنند و اگر اهتمام ایشان نبود، بسیاری از پروژه‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی معطل و بر زمین مانده بود.

جا دارد از دکتر افتخاری و همکاران صندوق بازنشستگی کشوری هم تشکر کنم که شبانه‌روز وقت گذاشتند تا این پروژه نه سال برزمین‌مانده را احیا کنند.

در قرارداد نیروگاه اندیمشک، مجموعه مپنا به بهانه تعلق این پروژه به بازنشستگان عزیز از بسیاری مواهب اقتصادی و سود آن چشم‌پوشی کرد و این، جای خوشحالی است.

از طرف مردم اندیمشک از همه دست‌اندرکاران حاضر در این جلسه تشکر می‌کنم که در شرایط تحریم‌های سخت، پرچم “هر روز یک پروژه” را برافراشتند.

لباسکار صنعتی کسا