۲۶ آذر ۱۳۹۹ | 18:36
کد خبر : 33392

اظهارات دکتر کاردگر در پنل تخصصی شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا

رشد بیمه‌های زندگی، عامل افزایش ضریب نفوذ بیمه

پنل تخصصی «شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا» به ریاست دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در حاشیه بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که با محوریت «ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت‌ها و چالش‌ها» در حال برگزاری است، عصر روز ۲۵ آذرماه جاری، موضوع شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پسا کرونا، در پنلی تخصصی که ریاست آن را دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه دانا عهده‌دار بود، مورد بررسی قرار گرفت.

 در این پنل موضوعاتی مانند تاثیرات کرونا بر عرضه و فروش بیمه‌های زندگی، نیازهای شبکه فروش در زمان کرونا، چالش‌های شبکه فروش در زیر ساخت و توسعه فروش آنلاین و فرصت‌ها و تهدیدها در تغییر عرضه خدمات از حضوری به غیر حضوری، در قالب ارائه چند مقاله مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 دکتر کاردگر در این پنل پس از ارائه مقالات مطرح شده و توضیح و پاسخ در خصوص مطالب آنها، به ضرورت رشد و گسترش بیمه‌های زندگی در جامعه پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، رشد و گسترش بیمه‌های زندگی است که امیدواریم در این خصوص، بسترهای لازم و شیوه نامه‌های جدید برای رشد این رشته مهم بیمه‌ای در کشور، طراحی و ارائه شود.

لباسکار صنعتی کسا