۲۵ آذر ۱۳۹۹ | 18:28
کد خبر : 33263

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :

تسریع دراستقرار کامل نسخه نویسی الکترونیک در سازمان های بیمه گر

​مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تسریع در استقرار کامل نسخه نویسی الکترونیک یکی از اهداف شورای هماهنگی سازمان های بیمه گر پایه است، گفت: برای تشویق ارائه دهندگان خدمات قرار است اقدامات مشابهی از جمله در زمینه پرداخت به موقع و آنلاین توسط بیمه ها انجام شود.

دکتر مصطفی سالاری در گفت و گو با آی هینا بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و سازمان تامین اجتماعی از لحاظ فنی، سخت افزاری و نرم افزاری وظیفه خود را در این زمینه انجام داده اند و اکنون فعالیت و ترغیب درمانگران و ارائه دهندگان خدمات درمانی در این بستر از اقداماتی است که باید به آن توجه شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: امیدواریم توسعه پوشش سریعتر برنامه نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان و جامعه درمانی کشور هر چه سریعتر صورت بگیرد تا در آخر سال شاهد حذف دفترچه های کاغذی باشیم.

وی افزود: در کار اجرایی به مرور باید جلو برویم و زمینه هایی را فراهم کنیم که ارائه دهندگان خدمت در این بستر فعالیت کنند. این اقدام بسیار پیچیده، گسترده و تحول اساسی در نظام ارائه خدمت است و با سرعتی که در حال اجراست مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

سالاری گفت: برای تشویق پزشکان تدابیری توسط کمیته ای که هر سه سازمان بیمه گر در آن حضور دارند، اندیشیده شده و در این خصوص اقدامات مشترکی انجام خواهد شد. البته هر سه سازمان فعالیت هایی را در این زمینه انجام داده اند و مقرر شد که از همدیگر الگو بگیرند و اقدامات مشابهی از جمله در زمینه پرداخت به موقع و آنلاین انجام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین بیان کرد: اتصال سامانه ها از جمله کدینگ جزو تصمیمات مهم سه سازمان بیمه گر برای یکپارچه سازی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌