۲۲ آذر ۱۳۹۹ | 19:05
کد خبر : 32725

ارائه تجربیات و دستاوردهای مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت باهدف انتشار آخرین تجربیات برتر در حوزه مدیریت در ایران و جهان به صورت مجازی از 17 آذرماه سال جاری به مدت 3 روز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران، در پی مطالعات و بررسی های صورت گرفته از سوی کمیته علمی و اجرائی کنفرانس، نمایندگان چهار سازمان برتر و پیشروی ایرانی در زمینه مدیریت دانش شامل راه آهن جمهوری اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت پالایش نفت تهران به ارائه دستاوردهای دانشی خود در بخش مدیریت دانش این کنفرانس پرداختند.

در این همایش و در پانل تخصصی “الگو سازی مدیریت دانش در صنعت نفت کشور” فرشید مؤمنی فراهانی، رئیس آموزش شرکت پالایش نفت تهران و نماینده مدیر عامل در امور مدیریت دانش به تشریح تجربه موفق ۱۲ ساله این شرکت در پیاده سازی و توسعه نظام مدیریت دانش پرداخت.

توسعه شرکت های دانش بنیان، مدیریت دانش و تجربه، توسعه پایدار، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی و مدل سازی و تصمیم گیری در شرایط ناپایدار و آشفته را می توان از مهم ترین محورهای این کنفرانس بین المللی عنوان کرد.

مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران که عملاً از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار نموده است تاکنون ضمن برخورداری از روند روبه رشد همیشگی به‌ویژه در سال‌های اخیر و به ‌واسطه همکاری و توجه جدی مدیران، مسئولان و کارکنان به‌ عنوان یک مزیت رقابتی و پشتیبان استراتژی‌ها به‌طور ویژه مورد توجه ارزیابان، ممیزان و سازمان‌های ایرانی قرارگرفته است. تا کنون قریب به ۸۰ شرکت نفتی و غیر نفتی از مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران الگوبرداری کرده اند.

 

لباسکار صنعتی کسا