۱۷ آذر ۱۳۹۹ | 18:39
کد خبر : 32290

نتایج داوری مقالات بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد

جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه تشکیل و نتیجه داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش تعیین شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در مقالات پوستری و مقالات پذیرفته‌شده همایش ملی بیمه و توسعه سال ۹۹، نام دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت دیده می‌شود. همچنین از سایر مدیران عامل شرکت‌های بیمه، مقاله‌های دکتر کاردگر، دکتر کشاورز، دکتر بادین و دکتر مصطفوی نیز در بین مقالات پوستری و مقالات پذیرفته شده قرار دارند.

بر اساس این گزارش، مقاله با عنوان «اثر فناوری اطلاعات بر صنعت بیمه و ریسک‌های نوظهور در حوزه سایبری» با کوشش دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، محمد عاملی مدیربازاریابی و حمید طهماسبی‌فرد کارشناس تحقیقات بازار این شرکت در بین مقالات پوستری همایش ملی بیمه و توسعه قرار دارد.

شایان ذکر است؛ کلیه اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظرانی که پیش از این مقالات خود را به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ارسال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی http://seminar.irc.ac.ir  نتیجه داوری مقاله خود را مشاهده کنند.

گفتنی است؛ بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه که موضوع خود را به “ریسک‌های نوظهور صنعت بیمه، فرصت‌ها و چالش‌ها” اختصاص داده، بر اساس برنامه‌ریزی پژوهشکده بیمه از روز شنبه ۲۲ آذرماه تا روز چهار‌شنبه ۲۶ آذرماه سال‌جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

لباسکار صنعتی کسا