۱۶ آذر ۱۳۹۹ | 19:08
کد خبر : 32196

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت خبرداد:

مشارکت بیمه سلامت در تولید و پخش صد عنوان تیزروانیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، از مشارکت این سازمان در تولید و پخش ۱۰۰ عنوان تیزر و انیمیشن آموزشی در بحث پیشگیری خبرداد.

به گزارش برداشت روز به نقل از آی هینا؛ محمدرضا میرزایی گفت: بنا به دستور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، ۸۰ درصد مطالبات علی الحساب ۸ ماه اول سال جاری پزشکان خانواده شهری پرداخت و تسویه حساب ۳ ماه اول سال در ۲ استان فارس و مازندران نیز انجام شده است.

وی افزود: ضمن اینکه اقدامات جهت تسویه حساب ۳ ماه دوم نیز در حال انجام است، البته پرداخت ۸۰ درصد علی الحساب آذرماه برای این دو استان نیز به زودی صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: خوشبختانه در پرداخت ها برای پزشکان خانواده شهری و روستایی به روز هستیم و بدون تردید این رویه پرداختی در ۱۵ سال گذشته سابقه نداشته است.

وی با اشاره به لزوم توجه به پیشگیری توسط بیمه سلامت اظهار داشت: در حوزه پیشگیری با مشارکت وزارت بهداشت در دو ماه گذشته ۵ برنامه آموزش سلامت و پیشگیری از بیماری از جمله تولید و پخش سریال پزشک خانواده ، تولید و پخش یک عنوان مستند، تولید و پخش ۱۰۰ عنوان تیزر و انیمیشن آموزشی از تلویزیون و آموزش مجازی خانواده های بیمه شدگان از برنامه های درحال پیگیری است.

میرزایی گفت: البته برنامه ای نیز با مشارکت وزارت بهداشت در خصوص هر خانه یک پایگاه سلامت درنظر گرفته شده که قرار است به یک میلیون خانواده روستایی در این برنامه آموزش داده شود.

 

لباسکار صنعتی کسا