۱۵ آذر ۱۳۹۹ | 19:02
کد خبر : 32046

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

همکاری بیمه سلامت با مجلس قابل تقدیر است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، نسبت به عملکرد جدی سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمات مناسب بیمه شدگان تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از آی هینا، سید مسعود خاتمی با قدردانی از رویکرد تعاملی بیمه سلامت با مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان سازمان بیمه سلامت تاکنون در جلسات کمیسیون بهداشت مجلس حضوری فعال داشته و با نمایندگان در حل مشکلات حوزه سلامت تعامل و همکاری مناسبی دارند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات بیمه سلامت در تمام کشور فراگیر بوده و چتر حمایتی خود را گسترش داده است، به طوری که در روستاهای دورافتاده نیز مردم از خدمات بیمه ای استفاده می کنند، اما باید به این نکته دقت کرد که ارائه خدمات میان بیمه شدگان باید به طور یکسان انجام شود.

وی با تاکید برتلاش سازمان بیمه سلامت در جهت کاهش مشکلات وافزایش نقاط قوت دراین سازمان بیمه گر تصریح کرد: در گذشته مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با تلاش مسئولان، میزان مشکلات کاهش بسیاری داشته است؛ بدون شک با تمام بیمه شدگان این سازمان در مراکز درمانی باید به طور یکسان برخورد شده و همه باید از احترام کافی برخوردار باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، بیمه سلامت باید به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد خدمات شایسته ای ارائه دهد اظهار داشت: هیچ تفاوتی میان مددجویان کمیته امداد و سایر بیمه شدگان بیمه سلامت وجود نداشته و همه برای این سازمان باید در جایگاه یکسانی قرار بگیرند؛ لذا خواهشمندیم سازمان بیمه سلامت به نکات این چنینی بیش از گذشته توجه داشته و مسیر حل مشکلات را با جدیت دنبال کند.

خاتمی با اشاره به اینکه بودجه سازمان بیمه سلامت برای سال آینده باید افزایش پیدا کند گفت: ارائه خدمات با کیفیت و افزایش کمیت خدمات بهداشتی درمانی نیازمند اختصاص اعتبار و منابع کافی است که مجلس برای سال آینده این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد.

 

لباسکار صنعتی کسا