۱۵ آذر ۱۳۹۹ | 18:24
کد خبر : 31926

هر نفس دعایی برای زندگی دوباره:

شرکت سنگ آهن موثرترین اقدام درمانی را برای بیماران کرونایی با خرید دستگاه اکسیژن ساز انجام داد

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در اقدامی خداپسندانه مانند همیشه فراتر از مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد و موثرترین اقدام درمانی برای بیماران کرونایی که به آن نیاز دارند را با خرید دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری به ارزش 2 میلیارد تومان انجام داد.

به گزارش برداشت روز، اکسیژن موثرترین اقدام درمانی است که هر بیمار کرونایی به آن نیاز دارد و یکی از کارهای ماندگار در شرایط حاضر مساعدت برای خرید همین کپسول های اکسیژن است که می تواند زندگی دوباره به بیماران ببخشد.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در اقدامی خداپسندانه مانند همیشه فراتر از مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد و موثرترین اقدام درمانی برای بیماران کرونایی که به آن نیاز دارند را با خرید دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به ارزش ۲ میلیارد تومان انجام داد.

قائمی مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) و مدیر موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار آفتاب در خصوص خرید دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری که روز گذشته تحویل بیمارستان داده شد و زمان بهره برداری از آن گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان و پیش بینی ادامه روند افزایشی در موج های بعدی کرونا و نیاز به دستگاه اکسیژن ساز،با همت و مساعدت شرکت سنگ آهن یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری خریداری شد که پرداخت اولیه به مبلغ یک میلیارد انجام گرفت و باقیمانده آن پس از تحویل دستگاه پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه اکسیژن ساز روز گذشته تحویل بیمارستان شد و پس از نصب طی ۵ روز آینده آماده بهره برداری خواهد بود،افزود: پیش از این از دستگاه اکسیژن ساز ۱۲۰ لیتری استفاده می شد و براساس پیش بینی ها تعدادی کپسول اکسیژن نیز اضافه کردیم اما این دستگاهی که به تازگی خریداری شده پاسخگوی نیاز بیمارستان قدیمی ما در شرایط کرونایی خواهد بود و دیگر مشکل افت فشار اکسیژن نخواهیم داشت و با بهره برداری از بیمارستان جدید در آنجا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قائمی ادامه داد: تمام شرکت های معدنی یکپارچه و همزمان در اقدامی پسندیده با نیاز سنجی تعداد ۸ دستگاه اکسیژن ساز برای استان خریداری کردند اما شرکت سنگ آهن خود مستقل در این زمینه برای بیمارستان ولیعصر(عج) عمل کرد.

وی در پایان سخنان خود از رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن که همیشه در بحث درمان پشتیبان مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بوده و نیز پیگیری های فرماندار و همراهی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در خرید این دستگاه اکسیژن ساز تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

لباسکار صنعتی کسا