۱۲ آذر ۱۳۹۹ | 18:35
کد خبر : 31812

با اجرای طرح " اقیانوس آبی"

تمرکز بیمه معلم بر فروش بیمه‌های خرد

شرکت بیمه معلم بیمه‌ای در قالب طرح اقیانوس آبی، مصادف با روز بیمه، با تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد، خدمات و تخفیفات قابل توجهی را به بیمه‌گذاران تا پایان سال ارائه می‌دهد .

به گزارش برداشت روز، شرکت بیمه معلم بیمه‌ای در قالب طرح اقیانوس آبی، مصادف با روز بیمه، با تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد (اعم از آتش سوزی، بدنه و حوادث انفرادی)، خدمات و تخفیفات قابل توجهی را به بیمه‌گذاران تا پایان سال ارائه می‌دهد ضمن اینکه جوایزى نیز براى شبکه‌فروش در نظر گرفته شده است. گفتنی‌است، این طرح به صورت تک‌رشته ای در ۳ ماه گذشته عملیاتی‌ شد. از آنجا که بازخورد مطلوبی حاصل گردید و رشد فروش ۱۱۰ درصدی را به‌دنبال داشت، حتی در دوران کرونا نیز نشان‌ داد با شناخت جامعه هدف و بازار می‌توان تولید حق بیمه را افزایش داد و در این جهت باعث شد به سایر رشته‌ها نیز برای ۳ ماه پایانی سال از روز بیمه تا پایان سال ۹۹ تعمیم یابد.

شرکت بیمه معلم براساس استراتژی‌های خود تلاش کرده در سال جاری بر بیمه‌نامه‌های خرد و کم‌ریسک تمرکز کند، که این طرح با نام” اقیانوس‌آبی برگرفته از تئوری معروف در بازاریابی “، شیفت‌فروش از بیمه‌هاى پر ریسک ( ثالث و درمان ) به سمت کشف بازارها، مشتریان جدید و کم‌ریسک حرکت کرده است.

رشد ۱۰۰ درصدی فروش تک‌رشته‌ای در ۳ ماه اخیر نشان می‌دهد:

با اضافه شدن سایر رشته‌ها و شرایط پایان سال، مدار رشد فروش بیمه‌نامه در این طرح همچنان افزایشی باشد.

جهت اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، آموزش مجازی شبکه فروش در دستور کار قرار گرفت./ بیمه معلم

لباسکار صنعتی کسا