۱۰ آذر ۱۳۹۹ | 19:01
کد خبر : 31588

تجهیزات لجستیک پتروشیمی به درخواست فرمانداری در‌اختیار مناطق آبگرفته قرار گرفت

رییس HSE این سازمان در‌گفتگو با ما عنوان کرد: در‌پی بارندگی آبگرفتگی مناطق مسکونی شهرستان بندر ماهشهر این سازمان چندین دستگاه پمپ صنعتی را برای رفع آبگرفتگی در اختیار شهرداری های مناطق شهرستان قرارداد.

به گزارش برداشت روز، وی افزود: چند دستگاه الکترو پمپ و دیزل پمپ ۶ و ۸ اینچ و تجهیزاتی مثل بارانی و چکمه به درخواست فرمانداری شهرستان، تحویل شهرداری های بندرامام و چمران شد.

وی خاطر‌ نشان کرد: در‌ این عملیات جانمایی و بکارگیری از تجهیزات برعهده شهرداری هاست و منطقه ویژه بعنوان پشتیبان عملیات، تامین تجهیزات را بر عهده دارد.

علاوه بر آن، یک دستکاه تریلر پمپ دیزلی در‌ بخش کرونایی های بیمارستان ممکو مستقر شد. تاسیسات برقی بیمارستان شهرک بعثت در‌ معرض آبگرفتگی بود و با رفع آبگرفتگی، تلاش شد از قطع برق و در‌خطر قرار گرفتن بیماران جلوگیری شود.

 

 

طی این عملیات، شهرداری منطقه، گمرک منطقه و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هماهنگی با مدیریت ارشد منطقه پشتیبانی را تا اتمام عملیات بر عهده دارند.

 

 

خوشبختانه در شهر چمران با شکافی که در‌ جاده ورودی شهر داده شد، آب‌ منطقه نیزار به زمینهای مجاور منتقل شد تا تاسیسات آبفا بتواند آبهای سطحی را جمع آوری کند.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌