۰۹ آذر ۱۳۹۹ | 18:30
کد خبر : 31440

امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ:

حمایت از خانواده‌های نیازمند در دستور کار بیمه سلامت است

بیمه سلامت در روستاهای دورافتاده کبودرآهنگ چتر حمایتی خود را باز کرده و نسخه نویسی الکترونیکی گامی در مسیر پیشرفت کشور است .

به گزارش برداشت روز، نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ گفت: امروز دنیا پیشرفت زیادی داشته است و خوشبختانه در ایران نیز در تمام عرصه‌ها از پیشرفت‌های جهان عقب نمانده‌ایم.

وی افزود: طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی نیز در جهت پیشرفت کشور بوده و طرح خوبی است که باید به درستی اجرایی شود.

امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ تاکید کرد: امروز شاید اجرای نسخه نویسی الکترونیک برای برخی سخت و مبهم باشد؛ اما فردای روشنی دارد که به نفع جامعه، مردم و آنهایی است که در حوزه سلامت زحمات شبانه روزی را متحمل می شوند.

وی نسبت به اینکه بیشترین بیمه شدگان کبودرآهنگ تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری مسوولان کاری کنند که بیماران و خانواده‌های آنها تنها دغدغه بیماری را داشته باشند، بدون تردید این فصل الخطابی است که بیمه سلامت حمایت از خانواده‌های نیازمند را دردستور کار قرار دهد.

باقری تاکید کرد: خوشبختانه بیمه سلامت در روستاهای دورافتاده نیز خدمات ارائه می‌دهد و جمعیت زیادی تحت پوشش این بیمه هستند.

امام جمعه شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: ۶۵۰ هزار تومان حق بیمه برای دهک های بالا رقم بالایی نیست که فردی نتواند پرداخت کند و به همین دلیل مردم از بیمه سلامت استقبال می‌کنند و رضایت دارند.

باقری صرفه جویی در کاغذ، از بین رفتن مشکلات صدور و گم شدن دفترچه و نیز برخی موارد سوء استفاده از آن را از مزیت‌های طرح نسخ الکترونیک دانست و افزود: گاهی پزشکان داروهای گران قیمت و بدون نیاز بیمار در دفترچه تجویز می کنند، درحالی که مورد مصرف او نیست که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک شاهد این مشکلات نخواهیم بود و جلوی رانت ها نیز گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کد ملی می تواند مشکلات فرد نسبت به همراه داشتن دفترچه و گاهی گم شدن و فراموش کردن آن را حل کند افزود: کم کم همه مراکز درمانی و داروخانه‌ها به سمت الکترونیکی شدن خواهند رفت./ بیمه سلامت

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌