۰۳ آذر ۱۳۹۹ | 18:50
کد خبر : 30794

در آذرماه 1399؛

برنامه برگزاری آزمون‌های آداب و نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی

زمان و شرایط ثبت‌نام در آزمون آداب و آزمون‌های نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی در آذرماه 1399 اعلام شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، متقاضیان شرکت در آزمون آداب و آزمون‌های نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی می‌توانند مطابق با زمانبندی و شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون‌های مذکور اقدام نمایند:

۱٫ آزمون نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی، ثبت‌نام از ۱ تا ۳ آذر، دریافت کارت آزمون ۴ آذر، تاریخ برگزاری آزمون ۶آذر
۲٫ آزمون نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی، ثبت‌نام از ۸ تا ۱۰ آذر، دریافت کارت آزمون ۱۱آذر، تاریخ برگزاری آزمون ۱۳آذر
۳٫ آزمون نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی، ثبت‌نام از ۱۵ تا ۱۷ آذر، دریافت کارت آزمون ۱۸آذر، تاریخ برگزاری آزمون ۲۰آذر
۴٫ آزمون آداب، ثبت‌نام از ۲۲ تا ۲۴ آذر، دریافت کارت آزمون ۲۵آذر، تاریخ برگزاری آزمون ۲۷آذر

بر پایه این گزارش، ثبت نام در آزمون‌ها از ساعت ۸ تا ۱۶ انجام و امکان ثبت نام ۶۰۰۰ نفر در هرهفته فراهم شده است. دریافت تأییدیه و کارت الکترونیکی شرکت در آزمون، از ساعت ۱۵ روزهای اعلام شده انجام می‌پذیرد. زمان برگزاری آزمون‌ها نیز مطابق با تاریخ انتخاب شده توسط داوطلبان و برابر با ساعت اعلام شده در کارت ورود به جلسه(بین ساعت ۸ تا ۱۶) برای هر فرد خواهد بود. ضمناً کلیه آزمون‌ها دارای نمره منفی می‌باشند(به ازای هر سه سوال غلط یک امتیاز کسر خواهد شد).

همچنین گواهینامه پذیرفته‌شدگانِ هر آزمون حداقل طی ۵ روز از زمان اعلام نتایجِ آزمون و از طریق پورتال آزمون پژوهشکده بیمه قابل دریافت می باشد.

لازم به ذکر است، رعایت تمامی موارد مذکور، مطالعه دقیق راهنمای شرکت در آزمون و فراهم کردن امکانات مورد نیاز شامل رایانه، وب‌کم و میکروفون الزامی بوده و در صورت عدم رعایت، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

متقاضیان جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون آداب و آزمون‌های نمایندگی فروش بیمه‌های زندگی می‌توانند به پورتال آزمون پژوهشکده بیمه به نشانی AZMOON.IRC.AC.IR مراجعه نمایند.

 

لباسکار صنعتی کسا