۰۲ آذر ۱۳۹۹ | 18:35
کد خبر : 30552

همزمان با هفته بسیج؛

اهداء لوح سپاس مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن به نمایندگی از مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اهدای لوح تقدیر از مساعدت ها و همکاری های رضا فلاح مبارکه در رزمایش کمکهای مومنانه تجلیل کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق؛ سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق صبح امروز به همراه حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه، رضایی پور فرمانده بسیج کارگری و رنجبر با حضور در دفتر رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اهدای لوح تقدیر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از مساعدت های وی در رزمایش کمکهای مومنانه شهرستان ، تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ نصیری در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل گفت: شرکت سنگ آهن همیشه پیشگام و در خط مقدم کمک و یاری به شهرستان بوده که در مبحث کرونا نیز بسیار خوب عمل کرده است.

وی خواستار همکاری و حمایت همه جانبه شرکت سنگ آهن مرکزی شد.

سپس دهستانی از حمایتها، مشارکت و فعالیتهای مدیر عامل شرکت تقدیر و تشکر کرد و از فخری بافقی جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) در برگزاری منظم حلقه های صالحین قدردانی نمود .

در ادامه رضایی پور فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق با گرامیداشت هفته بسیج،فلاح مبارکه را از نیروهای بسیجی جوان و متعهد دانست که در بحث های حمایت از کالاهای ایرانی و رونق تولید در شرکت بسیار خوب عمل کرده و افزود: وی در بحث بیماری کرونا و راه اندازی کارخانه گندله سازی علیرغم تحریم ها برگ زرین دیگری به افتخارات این مجموعه اضافه نموده و خوشبختانه با مدیریت فلاح مبارکه شاهد کمترین مشکل ها در خصوص کارگران هستیم.

وی همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن در اجرای برنامه های فرهنگی و همایش های متعدد با موضوعات مختلف چون خانواده و آسیب های اجتماعی که نتایج بسیار خوبی داشته را بسیار حائز اهمیت دانست.

رضایی پور با اشاره به عملکرد خوب پایگاه نبی اکرم (ص) و اجرای برنامه های متعدد و خوب در سطح شهرستان و شرکت بیان داشت: شرکت سنگ آهن مشارکت خوبی در رزمایش کمکهای مومنانه داشته و خوشبختانه مدیرعامل این مجموعه در هر سه مرحله کمک های قابل توجهی برای یاری نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا نموده است.
همچنین رنجبر ضمن تبریک هفته بسیج از خدمات و مشارکت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی قدردانی نمود.

 

 

سپس فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هر گونه اقدامی از سوی این شرکت را به عنوان  وظیفه دانست و گفت: کار اصلی به دوش مجموعه سپاه و بسیج بوده که پل ارتباطی بین مردم و مجموعه ها برای مشارکت در طرح ها و برنامه هایی چون رزمایش کمکهای مومنانه است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده،اظهار کرد: در همین راستا از شرکت ها، نهادها و افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند خواسته شد تا به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا آمده و این برنامه و مدیریت توسط سپاه و بسیج با برگزاری رزمایش کمک مومنانه انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با توجه به آنکه زمان پایان ویروس کرونا مشخص نیست،خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت سنگ آهن و پایگاه نبی اکرم (ص) آمادگی دارد به سهم خود در این زمینه مساعدت نمایند و در این راستا برای کمک به کادر درمان و بیمارستان ولیعصر(ع) با تامین تجهیزات به میدان آمد و این امر با مشارکت پرسنل انجام گرفت.

وی ادامه داد: کنترل این بیماری با توجه به آنکه بخش اعظمی از جمعیت شهرستان و خانواده های آنان تحت پوشش شرکت سنگ آهن هستند،با رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر خواهد شد. واحد HSE شرکت با تدابیر اتخاذ شده در بحث کنترل و مقابله با کرونا و نظارت دقیق بر دستورالعمل های بهداشتی در قسمت های مختلف شرکت و نیز توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین پرسنل اقدامات موثری انجام داده است.

فلاح مبارکه خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی شرکت سنگ آهن نیز با فرهنگسازی و اطلاع رسانی گسترده پیرامون این بیماری در سطح شرکت و شهر نشان داد که می توان به مراحل بهتر برای کنترل بیماری رسید.

لباسکار صنعتی کسا