۰۱ آذر ۱۳۹۹ | 21:49
کد خبر : 30448

تاکید مدیر عامل بیمارستان میلاد بر شایسته سالاری

مراسم تکریم و معارفه مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد با حضور دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل،دکتر حمیدرضا صفی خانی قائم مقام، مهدی رضائی سرپرست معاون اداری مالی و جمعی از مدیران، مسئولان وکارکنان پرستاری بیمارستان میلاد برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمارستان میلاد؛ دکتر حمزه زاده با اشاره به بازنشستگی خانم داودی مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد گفت: وی مدیر، مدبر و از همکاران با تجربه حوزه پرستاری بیمارستان میلاد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیر جدید پرستاری و مامایی این بیمارستان بتواند با حمایت مدیریت بیمارستان تغییر و تحولی در سیستم پرستاری برای ارتقای رضایت مندی بیماران به وجود آورد.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با تاکید بر شایسته سالاری برای ارتقای همه کارکنان گفت: همه همکاران در هر رده ای مورد پایش قرار می گیرند و درباره کارکنان پرستاری نیز همین موارد صدق می کند.

دکترحمزه زاده از مدیر جدید پرستاری و مامایی خواست شایسته سالاری و عدالت را درباره ارتقای کارکنان مد نظر قرار دهد.

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان نیز با بیان این که در نظام سلامت بخش عمده ای از کار به عهده پرستاران است، اظهار داشت: کار پرستاران ارزشمند است.

دکتر صفی خانی همدلی را ویژگی پرستاران بیمارستان میلاد عنوان کرد وگفت: هدف همه ما آرامش بیماران و خدمت به مردم است.

وی خود آگاهی، داشتن هدف و قابلیت ادارکی بالا را از ویژگی های پرستاران دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم همدلی موجود در حوزه پرستاری ارتقا پیدا کند.

 

لباسکار صنعتی کسا