۲۸ آبان ۱۳۹۹ | 16:18
کد خبر : 30056

تفاهم‌نامه سه جانبه بیمه سرمد، بانک قرض‌الحسنه مهر و آستان قدس رضوی

قرارداد سه جانبه میان بیمه سرمد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و آستان قدس رضوی منعقد شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت بر اساس توافق با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و آستان قدس رضوی، بیمه اعتباری (بیمه ریسک عدم بازپرداخت) تسهیلات پرداختی به متقاضیان معرفی شده آستان قدس به بانک قرض الحسنه مهر ایران را بر اساس مفاد این قرارداد، ضمانت کرده است.

جمشید خاتمی مدیر بیمه سرمد شعبه استان خراسان رضوی درباره جزئیات این قرارداد گفت: بیمه گذار متعهد شده است همه ضوابط و مقررات ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده را بر اساس بخش‌نامه‌ها و آییننامه‌های داخلی بانک و تفاهم‌نامه صورت گرفته با آستان قدس رضوی را رعایت نماید.

خاتمی مجموع تسهیلات اعطایی در مدت یک سال را حدود ۵٫۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که با توجه به امکانات بیمه گذار این عدد قابل افزایش است. حداکثر تعهد بیمه‌گر، برای هر یک از وام گیرندگان حقیقی نیز، یک میلیارد ریال است.

مدیر بیمه سرمد استان خراسان رضوی در پایان گفت: بر اساس مفاد این قرارداد، تعداد تسهیلات اعطایی بیمه‌گذار در طول یک سال، نباید کمتر از ۲۵ شخص حقیقی باشد و حسب قرارداد مذکور، اگر تعداد تسهیلات اعطایی کمتر از ۲۵ شخص حقیقی باشد، بیمه‌گر هیچگونه تعهدی در قبال خسارت ندارد.

لباسکار صنعتی کسا