۲۷ آبان ۱۳۹۹ | 21:39
کد خبر : 29929

پس از رشد 183 درصدی سود 6 ماهه محقق شد؛

اعطای پروانه تحقیق و توسعه به کاغذسازی کاوه از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت

​شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکتهای تابعه شستا موفق شد پس از ثبت رشد 183 درصدی سود 6 ماه نخست سال، با توجه به دارابودن آزمایشگاه مجهز آکرودیته، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص و کارآزموده، واجد شرایط دریافت پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت شناخته شده و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های کاغذسازی کشور موفق به دریافت این پروانه شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از واحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، این شرکت با مراحل بازرسی و ممیزی دریافت این پروانه از سال گذشته آغاز شد و پس از صدور گواهی موقت و بازدیدها و آزمایش های فنی کارشناسان وزارت صمت و آزمون های تخصصی پرسنل شرکت کاغذسازی کاوه، پروانه تحقیق و توسعه به این کاغذساز قدیمی کشور اعطا گردید.

 

تحقیق و توسعه به عنوان رویکردی مهم در بنگاه های صنعتی ضمن بهینه سازی فرایندها و به کارگیری مناسب منابع، موجب تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر و رقابت پذیر در سطح ملی و بین المللی و درنتیجه تحقق رشد اقتصادی مطلوب می گردد.

 

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی #تاپیکو و #شستا، در زمره بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ در کشور بوده، با نماد #چکاوه در بازار بورس ایران حضور دارد و تنها شرکت بورسی صنعت کاغذسازی است که موفق به دریافت پروانه تحقیق و توسعه شده است.

لباسکار صنعتی کسا