۲۴ آبان ۱۳۹۹ | 18:51
کد خبر : 29445

قدردانی وزارت اقتصاد از تامین اجتماعی بابت همکاری در راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار

وزارت امور اقتصادی و دارایی از همکاری‌های صمیمانه و موثر معاونت بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی در جهت راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار قدردانی کرد.

به گزارش برداشت روز، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی با ارسال تقدیرنامه‌ای به مهرداد قریب، معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از تلاش‌ها و همکاری‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار قدردانی کرد.

 

راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار ضمن تسهیل در فضای کسب و کار کشور ، گام مهمی در کاهش میانگین زمان لازم برای انجام الزامات قانونی شروع کسب و کار است. همکاری دستگاه‌های مختلف کشور در این طرح موجب کاهش زمان مذکور از ۷۲ روز به ۳ روز شده است که این امر موجب بهبود رتبه و جایگاه ایران در ارزیابی‌های جهانی می‌شود.

 

با توجه به همکاری‌های موثر معاونت بیمه‌ای در اجرای طرح موصوف طی تقدیرنامه‌هایی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی از تلاش‌های موثر بشیر عمرانی مشاور معاونت بیمه‌ای و راحله سادات حسینی رئیس شعبه ۱۸ تهران قدردانی به عمل آمد.

 

در حال حاضر پنجره واحد شروع کسب و کار در تهران و مراکز استان‌های آذربایجان شرقی ، فارس ، خراسان رضوی و اصفهان فعال است و ارائه خدمات مربوط به بخش بیمه‌ای در کمتر از ۴ ساعت انجام می‌شود.

لباسکار صنعتی کسا