۲۱ آبان ۱۳۹۹ | 19:22
کد خبر : 29335

آموزش نحوه بهره‌مندی از خدمات همراه ‌بانک؛

اقدام بانک پاسارگاددر جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب

بانک‌پاسارگاد با هدف معرفی خدمات موبایل بانک و آموزش نحوه استفاده از امکانات موجود در این سامانه، اقدام به ارایه‌ محتواهای آموزشی به‌صورت متمرکز، در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، همچنین سیمای پاسارگاد (تلویزیون‌های داخل شعبه‌های بانک)کرده‌است.

به گزارش برداشت روز، از این طریق هم‌وطنان می‌توانند فیلم‌های آموزشی مربوط به این سامانه را از طریق منوی آموزش بانکداری الکترونیک در صفحه اصلی سایت بانک  یا لینک www.bpi.ir/elearning مشاهده کنند.

با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا در کل جهان و تشدید آن در کشورمان، یکی از راه های جلوگیری از سرایت این بیماری همه گیر، کاهش مراجعه حضوری به شعبه های بانک و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک است.

بر اساس این گزارش، استفاده از سامانه های غیرحضوری همچون موبایل‌بانک، کمک شایانی به مشتریان در حفظ سلامتی آنها کرده و راهی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا محسوب می شود.

در این راستا، بانک پاسارگاد با توسعه و متنوع ساختن خدمات سامانه موبایل بانک خود، گام مؤثری در انجام غیرحضوری امور بانکی مشتریان برداشته و طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز را در منزل و محل کار، در دسترس مشتریان قرار داده است. این بانک با ارائه خدمات متنوع در بخش های خدمات سپرده، کارت، تسهیلات و … در سامانه موبایل‌بانک، همسو با نیاز مشتریان، آنان را تا حد بسیار زیادی از حضور در شعبه های بانک بی نیاز کرده است.

مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها (موجودی، شبا و …)، مشاهده گردش حساب سپرده ها، پرداخت قبض، انتقال وجه بین سپرده های خود، انتقال وجه به سپرده های دیگر ( سایر مشتریان در بانک پاسارگاد)، انتقال وجه بین بانکی (از طریق شبا) از جمله خدمات بخش سپرده موبایل بانک پاسارگاد است.

در عین حال مشتریان می توانند در بخش کارت نیز از خدماتی همچون خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبض، اعلام موجودی، گردش کارت، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت و دریافت رمز پویا و… بهره مند شوند.

مشاهده فهرست تسهیلات وپرداخت اقساط خود و دیگران هم از جمله خدماتی است که در بخش تسهیلات موبایل بانک پاسارگاد به مشتریان ارائه شده است.

همچنین امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش های انجام شده از طریق گوشی تلفن همراه شامل:  انتقال وجه(سپرده)، پرداخت قسط، موجودی، پرداخت قبض، خرید شارژ (کارت)، انتقال وجه(کارت) از دیگر خدماتی است که در قسمت پیگیری سامانه موبایل بانک پاسارگاد بصورت آفلاین در اختیار مشتریان قرار داده شده‌است.

امکان ثبت مبلغ چک، یادآوری چک، مشاهده گزارش ها، فعالسازی برداشت وجه بدون کارت، دفترچه کارت و سپرده، تبدیل شبا – سپرده کارت، مشاهده صندوق پیام، تغییر نام کاربری، تغییر رمز عبور، عملیات کارت، رمز یکبارمصرف(کد دو عاملی)، اثر انگشت، آخرین ورودها، ساعت هوشمند، تعیین نحوه ارتباط با سرور، مشاهده ی شعبه های بانک از جمله خدماتی است که در بخش سایر خدمات به دارندگان موبایل بانک پاسارگاد ارائه شده است.

این گزارش حاکی است، بانک پاسارگاد با هدف معرفی خدمات موبایل بانک و آموزش نحوه استفاده از امکانات موجود در این سامانه، اقدام به ارایه‌ محتواهای آموزشی به‌صورت متمرکز، در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، همچنین سیمای پاسارگاد (تلویزیون‌های داخل شعبه‌های بانک)کرده‌است.

و از این طریق هم‌وطنان می‌توانند فیلم‌های آموزشی مربوط به این سامانه را از طریق منوی آموزش بانکداری الکترونیک در صفحه اصلی سایت بانک یا لینک www.bpi.ir/elearning مشاهده کنند.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ نیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارایه راهنمایی در زمینه ابهامات آنان است./ دیوان اقتصاد

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌