۱۸ آبان ۱۳۹۹ | 18:33
کد خبر : 28810

تعرفه خدمات ابلاغ شده دستگاهها به دفاتر پیشخوان منتشر شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات از تعیین تعرفه ۲۵۰ خدمت دستگاههای اجرایی و ابلاغ آن به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به اینکه این خدمات از سازمان امور اداری و استخدامی کشور، شناسه خدمت دریافت کرده اند، گفت: از بین ۲۵۰ خدمت ابلاغ شده، تعرفه ۱۲۹ خدمت از سوی کارگروه تنظیم بازار سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تعرفه سایر خدمات نیز از سوی رگولاتوری و براساس مصوبه ۲۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است.

وی اظهار کرد: براساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این پس، توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی براساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی این دفاتر در رگولاتوری انجام می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات درباره دسته‌بندی و توزیع خدمات از سوی دستگاهها تصریح کرد: برخی از دستگاهها برای خدمات خود دسته بندی A,B,C یا طلایی، برنزی و نقره ای دارند و براساس معیارهای خاصی این خدمات را در بین دفاتر پیشخوان دولت توزیع می کنند.

 ما در حال مذاکره با دستگاههای مختلف هستیم تا معیارهای رتبه بندی شان را با شاخص های ارزیابی و رتبه بندی رگولاتوری یکسان کنند و براساس نتایج حاصل از این رتبه بندی، خدمات در بین دفاتر پیشخوان و ICT روستایی توزیع و به مردم ارایه شود. تعرفه خدمات قابل ارایه دستگاههای اجرایی در دفاتر پیشخوان را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

لباسکار صنعتی کسا