۱۸ آبان ۱۳۹۹ | 14:26
کد خبر : 28768

ایمپاسکو موفق به کسب جایزه ۳ ستاره پیشروان بهره وری شد

در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران موفق به کسب جایزه ۳ ستاره در بخش پیشروان بهره وری شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، صبح امروز هفتمین همایش جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران به صورت آنلاین، توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از ۲۵ شرکت بهره ور و ۹ پروژه بهره وری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، این شرکت مسیر بهره وری خود را از سال ۹۷ در بخش آغازگران بهره وری شروع کرد و در سال جاری توانست با یک جهش چشمگیر و  ۳ پله رشد جایزه ۳ ستاره در بخش پیشروان بهره وری را از آن خود کند.

مجتمع های سرب و وری انگوران، کک سازی و پالایش قطران زرند، سنگ آهن فلات مرکزی و البرز مرکزی نیز به عنوان مجتمع های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در هفتمین دوره جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی موفق به کسب جایزه ۳ ستاره در بخش پیشروان بهره وری شدند.

مجتمع طلای موته نیز به عنوان یکی دیگر از مجتمع های تابعه ایمپاسکو توانست جایزه ۴ ستاره را در بخش پیشروان بهره وری دریافت کند.

گفتنی است شرکت آلومینای جنوب و میدکو تندیس برنزی این همایش را در بخش پیشتازان بهره وری دریافت کردند.

لازم به ذکر است جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی ایران در ۳ بخش آغازگران، پیشروان و پیشتازان هر ساله از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار می شود.

لباسکار صنعتی کسا