۱۷ آبان ۱۳۹۹ | 18:42
کد خبر : 28605

توسط مدیرعامل بانک انصار صورت گرفت:

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان

آیین رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان بانک انصار با حضور مهدی رضایی مدیرعامل و محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در این مراسم مهدی رضایی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله وامام جعفر صادق علیه السلام، راه اندازی وایجاد این مرکز را گامی مهم درعرصه فناوری اطلاعات بانک انصار دانست.

رضایی با قدردانی از سرپرست، مسئولین و کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تقویت این بخش را راهبرد کلیدی تشکیل بانک دانست و اظهار داشت: این راهبرد موجب تمایز بانک انصار از دیگر بانک ها و مزیت رقابتی آن در ارایه خدمات نوین و روزآمده شده است.

محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیز در این آیین هدف از ایجاد این مرکز را یکپارچه سازی مانیتورینگ خدمات نوین و الکترونیک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارایه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتریان به این مرکز، کارشناسان بانک می توانند در هرلحظه فعالیت‌های الکترونیک، تراکنش تمامی پایانه های الکترونیک نظیر ATM وPOS را به صورت یکپارچه و دقیق مانیتور کرده و گزارش آن را به مدیران ارشد ارایه دهند.

 

متولی ادامه داد:این مرکز برای پشتیبانی آنلاین تمامی واحدها و به ویژه بانکداری دیجیتال، مرکز داده و امنیت، صدور کارت وپشتیبانی ۲۴ ساعته آن و مانیتورینگ عابربانک ها راه اندازی شده است که باعث سهولت پاسخگویی و پیگیری درخواست های مشتریان، هماهنگی معاونت های بانک با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و پاسخگویی به مشتریان در ساعات غیراداری وافزایش سطح کیفیت ارایه سرویس ها، خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز مانیتورینگ بانک انصار موجب صرفه جویی در هزینه و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان می شود، تصریح کرد: کاهش هزینه های نگهداری سرویس های بانکی، رفع مشکلات فنی در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفنی همزمان تعدادبیشتر از مشتریان در یک زمان و پیگیری مشکلات توسط ۴۰ نفر کارشناس به صورت شیفتی از دیگر مزایای این مرکز است.

 

گفتنی است مرکز امداد مشتریان و پایش حوادث از دیگر بخش های حیاتی این مرکز است که نقش موثری در حفظ وصیانت از اعتبار بانک وافزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

در این مراسم مسئولین اداره های مرکز داده وامنیت، بانکداری دیجیتال، پرداخت های الکترونیک ، وجمعی از کارشناسان این معاونت نیز حضور داشتند.

 

 

وی با اشاره به توان بخش فناوری اطلاعات به عنوان یک واحد درآمدزا و مزیت آفرین درشبکه بانکی کشور و انصار افزود: ضرورت پیشتازی، پرچم دار بودن، پیش بینی و ارایه خدمات منحصر به فرد و حتی جلوتر از نیاز روز مشتریان؛ با بازسازی و تکمیل مستمر این بخش همراه با ارتقای و توانمند سازی سرمایه های انسانی امکان پذیر است.

 

لباسکار صنعتی کسا