۱۱ آبان ۱۳۹۹ | 18:49
کد خبر : 28054

مدیر شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین مطرح کرد

سیاست بانک ایران زمین حمایت از تولید و صنایع داخلی

سیاست بانک ایران زمین حمایت از تولید و صنایع داخلی است و در راستای تحقق شعار جهش تولید گام برمی‌دارد .

به گزارش برداشت روز، مدیر شعب استانهای غرب کشور بانک ایران زمین و هیئت همراه با هدف حمایت از تولید داخلی از اتحادیه صنف آهن و فولاد استان همدان بازدید کرد.

در این دیدار که به میزبانی سیمین پوررئیس هیئت مدیره اتحادیه آهن و فولاد استان همدان  انجام شد، تورج رستمی سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین با همراهی ریاست شعبه مرکزی همدان و کارشناس بازاریابی منطقه ضمن بازدید از مجموعه آهن و فولاد سیمین صنعت با اعضای این اتحادیه در خصوص مشکلات و موانع این صنعت  به تبادل نظر پرداختند .

سلیمانی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ضمن  تشریح فضای حاکم بر اقتصاد کشور  اظهار داشت: سیاست بانک ایران زمین حمایت از تولید و صنایع داخلی است و در راستای تحقق شعار جهش تولید گام برمی‌دارد .

وی همچنین همدلی و هماهنگی  بین تمام ارکان اقتصادی کشور را لازمه وجود اقتصادی پویا دانست.

سیمین پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه آهن و فولاد استان همدان در ادامه این بازدید گفت: این اتحادیه با دارا بودن ۷۱۱ واحد فعال  نقش بسیار مهمی را در صنایع ساختمان و صنعت استان  ایفا میکند و به تبع این صنعت اشتغال زیادی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌گردد و به طرح خواسته ها و ذکر مشکلات و موانع موجود پرداخت.

در پایان طرفین ضمن خوشنودی از این دیدار بر توسعه و گسترش روابط فی مابین تاکید کردند./ بانک ایران زمین

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌