۰۵ آبان ۱۳۹۹ | 18:45
کد خبر : 27328

با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار ؛ تداوم فعالیت نماد بانک دی در بازار دوم فرابورس

هیئت پذیرش سازمان بورس و اوراق بهادار با اعطای فرصت به برنامه اعلامی بانک دی برای خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت موافقت کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک دی، با عنایت به برنامه افزایش سرمایه بانک دی به منظور خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، سازمان بورس و اوراق بهادار بنا به درخواست بانک دی و به استناد ماده ۴۲ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، طی اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۹٫۰۸٫۰۱ با اعطای فرصت به این بانک برای اجرای برنامه‌های اعلامی موافقت نمود.
گفتنی است، در این راستا بانک دی در نظر دارد اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی برای طرح پیشنهادی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه (منتشر شده در سامانه کدال در تاریخ ۱۳۹۹٫۰۷٫۲۰) را مجدانه پیگیری کند و پس از آن نسبت به اخذ مجوز در سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین بانک مرکزی ج.ا.ا برای اجرای برنامه‌های اعلامی بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره منتهی به ۱۳۹۸٫۱۲٫۲۹ اقدام نموده و مقدمات برگزاری مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه و فرآیند اجرایی شدن آن را فراهم کند.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا