۰۳ آبان ۱۳۹۹ | 19:00
کد خبر : 27201

بیمه ما در نیمه نخست سال ۹۹ دو برابر سال گذشته سود شناسایی کرد

بیمه ما در شش ماه نخست سال جاری 241 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با رشد 281 روبرو شد و در مقایسه با 12 ماه سال گذشته بیش از 208 درصد رشد داشته است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از بانکداری ایرانی، شرکت بیمه ما صورت های مالی میاندوره ای شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده) را منتشرکرد.

براساس این گزارش؛ این شرکت بورسی در شش ماه نخست سال جاری ۶۴۹  میلیارد تومان حق بیمه تولید و ۴۱۹ میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرد.

در این دوره زمانی ای شرکت بیمه ای ۵۵ درصد حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد. در بخش جبران خسارت هم ۶۵ درصد رشد داشته است .

بر همین اساس این شرکت خصوصی ۳۶۳ میلیارد تومان درآمد حق بیمه در این شش ماه کسب کرد و هزینه خسارت این شرکت ۳۲۱ میلیارد تومان اعلام شد، درآمد حق بیمه ۲۹ درصد و هزینه خسارت ۳۷ درصد نسبت به شش ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است .

عملکرد مطلوب بیمه ما در بخش عملیات بیمه گری و هم بخش سرمایه گذاری ها باعث شد این شرکت ۲۴۱ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با رشد نزدیک به سه برابری روبرو شد و در مقایسه با ۱۲ ماه سال گذشته بیش از ۲۰۸ درصد رشد داشته است .

بیمه ما به ازای هر سهم یک هزار و ۶۰۵ ریال سود شناسایی کرد که شاهد رشد ۲۸۱ درصدی بود و سود انباشته این شرکت با افزایش ۲۵۵ درصدی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم ۲۲۰ میلیارد تومان رسید.

عملکرد مطلوب این شرکت بورسی باعث شد حقوق صاحبان سهام این شرکت با رشد ۶۰ درصدی نسبت به پایان سال گذشته به رقم ۷۰۶ میلیاد تومان برسد.

لباسکار صنعتی کسا