۳۰ مهر ۱۳۹۹ | 18:35
کد خبر : 26890

همه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل در قبال تولید مسئول هستند

نود و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با موضوع بررسی واحدهای تملک شده توسط سیستم بانکی و واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین احیای معادن راکد برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، میثم زالی در این جلسه با اشاره به گزارشی که توسط نماینده سیستم بانکی ارائه شد، گفت: گاهی اوقات آمار و اطلاعات نادرستی به مسئولان داده می شود و واقعیت به آن ها انعکاس داده نمی شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: در سطح کشور واحدهای تولیدی زیادی وجود دارد که بعضا بعد از تملک بانک به تعطیلی کشیده شده و گاهی اوقات حتی تملک هم صورت نگرفته و بانک اقدام به تصرف واحد تولیدی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همه ارگان ها و دستگاه هایی که عضو ستاد تسهیل هستند در قبال موضوع تولید مسئول بوده و با همکاری همه اعضا و سیستم بانکی می توانیم بسیاری از واحدهای تولیدی دچار مشکل را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

زالی با اشاره به دستورکار جلسه نود و هشتم ستاد تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان بانک های دولتی و خصوصی و همچنین معاونت های وزارت صمت گزارشی از واحدهای تملک شده، معادن راکد، و واحدهای تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی ارائه شد و مقرر گردید تا طی زمان بندی مشخص، این دستگاه ها برنامه خود را برای احیای مجدد این واحدها و معادن ارائه دهند.

 

 

راوبط عمومی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور

لباسکار صنعتی کسا