۲۷ مهر ۱۳۹۹ | 18:57
کد خبر : 26530

به منظور ارائه خدمات بهینه و متمایز به مشتریان؛ طرح مستمری ماندگار شرکت بیمه “ما” راهی بازار شد

شرکت بیمه "ما" به منظور ارائه خدمات بهینه و متمایز به مشتریان بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود، از طرح قرارداد پرداخت مستمری صلح عمری رونمایی کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه ما، در مراسم افتتاح ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیمه “ما” و با حضور سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بیگدلی مدیرعامل و عضوهیات مدیره بانک ملت، ۳کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران از طرح مستمری ماندگار شرکت بیمه “ما” رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره در آئین رونمایی از این طرح گفت: شرکت بیمه “ما” به عنوان یک شرکت دانش بنیان با توجه به توسعه محصولات زندگی به عنوان محصول استراتژیک خود، با بررسی بازارهای هدف مختلف، جامعه شناسی و داده کاوی و طراحی محصول بر اساس نیاز مشتریان فعلی و نیازهای آتی جامعه، اقدام به طراحی محصول پرداخت مستمری در قالب بیمه عمر صلحی کرده است.

وی افزود: شرکت بیمه “ما” با عقد قراردادی با متقاضیان در قالب صلح عمری ، بر اساس میزان دارایی متقاضی، اقدام به پرداخت مستمری به سه روش پرداخت مستمری مدت معین، مستمری مادام العمر و مستمری دونفره مادام العمر (joint) با توجه به شرایط درخواستی متقاضیان کرده است تا ضمن تحقق اهداف عالی شرکت و ایجاد بازارهای جدید، در راستای رفع نیازهای جامعه و بالابردن سطح رفاه افراد جامعه گام اساسی برداشته شود .

مدیرعامل بیمه “ما” در ادامه خاطرنشان کرد:بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه “ما” با توجه به آمار عمکرد ۹ ساله شرکت ، ضرایب خسارت و جامعه هدف، در بیمه های عمر و سرمایه گذاری فعلی تغییرات اساسی ایجاد کرده است. به گونه ای که سقف پوشش های فعلی افزایش چشمگیری داشته و طیف وسیعی از اقشار جامعه را تحت پوشش قرار داده است.

بهاری فر در خصوص زمان بهره برداری از طرح مستمری ماندگار گفت: طرح برای نهاد ناظر ارسال شده و منتظر دریافت مجوز از بیمه مرکزی هستیم تا در کمترین زمان ممکن، آن را اجرایی و به نتایج مطلوب پیش بینی شده دست یابیم.

 

لباسکار صنعتی کسا