۲۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:29
کد خبر : 26122

هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در نشست مشترک با مدیرعامل شستا؛ امروز شستا ویترین سازمان تامین اجتماعی است

گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۹۹/۰۳/۳۱ هیات مدیره شستا به اعضای هیات امنای سازمان تامین ‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه ارائه شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از شستا رسانه؛ محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا در ارائه عملکرد به هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با اشاره به اینکه سود خالص شستا در سال مالی منتهی به ۹۹/۰۳/۳۱،بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان است گفت:

۸۶ درصد درآمد شستا از بنگاه‌های مدیریتی است و صورت‌های مالی دوره کنونی نشان می‌دهد سوددهی و بنگاه‌داری شستا کارنامه مطلوبی دارد.

مدیرعامل شستا همچنین با اشاره به اهمیت رتبه‌بندی شرکت‌های اقتصادی توضیح داد: بالاترین رتبه اعتباری کشور +A است که شستا موفق به دریافت آن شده است.

در این نشست آقایان شوکت، عضو هیات امنا، علی‌بیگی، نماینده کارگران و بیات، نماینده کارفرمایان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی ضمن تشکر از فعالیت‌های هیات‌مدیره و مدیرعامل شستا با بیان این‌که گزارش شستا شیوا، دقیق و متین بود، تصریح کردند:

از این‌که از سرمایه‌های ما حفاظت کردید سپاسگزاریم.

اعضای هیات‌امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با تاکید بر این‌که شستا چابک اداره می شود و این قابل تقدیر است، گفتند:

انتقال دفاتر مرکزی از تهران به محل کارخانه واقعا کار بزرگی بود.

امروز شستا ویترین سازمان تامین اجتماعی است.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌