۲۰ مهر ۱۳۹۹ | 19:19
کد خبر : 25920

تاکید شهردار ساری براستفاده از ظرفیت های بانک شهر

در حال حاضر تمامی زیرساخت های لازم برای سرعت بخشی به روند توسعه و پیشرفت شهر ساری با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و ارتقای رفاه شهروندان فراهم شده است.

به گزارش برداشت روز، عباس رجبی شهردار ساری در حاشیه دیدار با معاون اعتبارات بانک شهر،گفت: در حال حاضر تمامی زیرساخت های لازم برای سرعت بخشی به روند توسعه و پیشرفت شهر ساری با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و ارتقای رفاه شهروندان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه نمی توانیم منکر نقش حمایتی بانک شهر در افزایش خدمات رسانی شهرداری ها به شهروندان شویم،تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از حمایت ها و کمک های این بانک بتوانیم پروژه های عمرانی شهر ساری را طی زمانبندی مشخص شده به بهره برداری برسانیم.

رجبی گفت: بانک شهر تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در راستای کاهش مشکلات و معضلات شهرها انجام داده است و امیدواریم در سال جاری همکاری ها میان شهرداری ساری و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به روند اجرایی پروژه “پل تا پل” و نقش موثری که بهره برداری از آن در روان سازی ترافیک شهر ساری دارد، تاکید کرد: با عزم جدی که در مجموعه شهرداری وجود دارد و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی تاکنون ۵۰ درصد از مسیر این پروژه طی یک سال اخیر تملک شده و امیدواریم با همکاری بانک شهر ،این پروژه در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

شهردار ساری همچنین از حمایت های بی دریغ بانک شهر در تکمیل و اجرائی نمودن پروژه های شهری و نوسازی شهر ساری قدردانی کرد و گفت: با همکاری صمیمانه بانک شهر و مدیریت شهری ساری انشالله شاهد توسعه و آبادانی هرچه بهتر این شهر خواهیم بود./ بانک شهر

لباسکار صنعتی کسا