۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | 11:19
کد خبر : 2538

با حمایت رسمی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه/ پیراهن تیم ملی بسکتبال رونمایی شد

پیراهن تیم ملی بسکتبال مردان در مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ همراه با معرفی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان حامی مالی رونمایی شد.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ رونمایی شد. این مراسم با حضور مدیران عالیرتبه رفاه به عنوان حامی رسمی مالی، رییس فدراسیون، مربیان و کادر فنی، بازیکنان تیم ملی بسکتبال و اصحاب رسانه، مورخ سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمدرضا نظری مدیر عملیات و توسعه منابع انسانی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای تحقق اهداف توسعه و ادامه فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی؛ این‌بار در کنار تیم ملی بسکتبال ایران جهت حمایت مادی و معنوی ایستاده است. همه ما امیدواریم که ورزشکاران عزیز ما در عرصه داخلی و بین المللی مثل همیشه بدرخشند و با افتخارآفرینی برای کشورمان دل مردم را شاد کنند.

پس از آن از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ رونمایی شد. پیراهن کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی دو پیراهنی بود که به نمایش درآمد.

بعد از پایان مراسم حضار در تمرین تیم ملی بسکتبال حضور پیدا کردند و از نزدیک درجریان روند آماده سازی ملی پوشان قرار گرفتند.

گفتنی‌است؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا روزهای یکم و چهارم اسفند در تهران با سوریه و قطر روبرو شود.

لباسکار صنعتی کسا