۱۵ مهر ۱۳۹۹ | 18:36
کد خبر : 25302

حمایت مدیرعامل صبا انرژی از عملکرد هیات مدیره فولاد اکسین

دکتر حسینی رییس شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور یافت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ دکتر انصاریان رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن خیرمقدم گزارشی از اقدامات انجام شده طی دو سال اخیر و نحوه جهت دهی اکسین و تبدیل آن به یک شرکت سودآور و پیشرو را تبیین نمود.

سپس در ادامه این جلسه مهندس امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت گزارش عملکرد شش ماهه شرکت فولاد اکسین در سال ۱۳۹۹ را ارایه داد.

افزایش سودآوری چندبرابری شرکت نسبت به مدت مشابه در سال قبل از مهمترین نکات این گزارش بود. در این گزارش مهندس ابراهیمی روند صعودی تولید ورق های API را تحلیل کرد.

در ادامه این جلسه دکتر حسینی ضمن تشکر و تقدیر از عملکرد بسیار مطلوب مجموعه فولاد اکسین خوزستان طی دو سال گذشته، اکسین را یکی از مهمترین دارایی های شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برشمردند . وی برخورداری اکسین از متخصصین جوان را مهمترین سرمایه این شرکت و تضمین کننده حرکت رو به رشد اکسین دانستند. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با تقدیر از عملکرد هیات مدیره فولاد اکسین گفت: ترکیب فعلی هیات مدیره را بسیار کارآمد و منسجم است و امیدواریم در سال جهش تولید شاهد تلاش های اکسین در جهت عمل به وظایف ملی خود در رشد و شکوفایی صنایع استراتژیک کشور باشیم.

آقای دکتر حسینی پس از آن به تبیین استراتژی های مجموعه صندوق پرداخته و تاکید نمودند این استراتژی ها در جهت افزایش کارایی و ایجاد تسهیل در عملکرد شرکت های زیر مجموعه صندوق تدوین شده است. از جمله این استراتژی ها می توان به همکاری های درون شبکه ای بین زیر مجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه های مالی ، انرژی ، تامین مواد اولیه و سرمایه گذاری های توسعه ای با بهترین و مناسب ترین نرخ ارایه خدمات اشاره نمود. وی افزود هلدینگ در صنایع مختلف منجمله نیرو گاههای تولید برق ، پتروشیمی ها ، فولاد و…. شرکت های بسیار معظمی را در زیر مجموعه خود دارد و مصمم است با ایجاد همکاری های درون شبکه ای علاوه بر افزایش کارایی این شرکت ها ، اطمینان در تداوم ارایه خدمات را نیز ایجاد نماید. دکتر حسینی به برنامه هلدینگ جهت تامین برق پایدار برای اکسین از نیروگاه اندیمشک اشاره نمودند که این مهم از جمله مسایل اساسی در طرح توسعه فولادسازی می باشد. وی ضمن اشاره به زیر مجموعه های بسیار قدرتمند هلدینگ در زمینه مالی و بازرگانی ، آمادگی این شرکت ها جهت همکاری های گسترده و همه جانبه با اکسین را اعلام نمود.

لباسکار صنعتی کسا