۱۵ مهر ۱۳۹۹ | 18:33
کد خبر : 25298

بیمه آسیا در سه سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال هزینه چاپ سررسید را به مدارس مناطق محروم کشوراختصاص داده است

بیمه آسیا در سه سال گذشته با اختصاص مبلغ 12میلیارد ریال هزینه چاپ سررسید، بیش از 450هزار جلد دفتر مشق را درمدارس مناطق محروم کشور تهیه و توزیع کرده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در تداوم انجام فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی و بنا بر ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، هزینه چاپ سررسید بیمه آسیا درسال های۱۳۹۷،۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ به چاپ و توزیع ۴۵۰هزار جلد دفتر مشق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص یافته است.

بنابر این گزارش، بیمه آسیا بنابر مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، دفاتر مشق اختصاصی خود را با طراحی های خلاقانه در جهت معرفی رشته های بیمه ای، در مدارس مناطق محروم کشور توزیع کرده است.

گفتنی است، ساخت و تحویل سه مدرسه در مناطق محروم و روستایی استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی از دیگر فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی بیمه آسیاست که مورد استقبال و تقدیر مسئولان آموزشی کشور قرار گرفته است.

همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چندی پیش با اهدای لوح و تندیس ویژه به بیمه آسیا، از تلاش های این شرکت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، در راستای اطلاع رسانی گسترده و موثر در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در کشور، قدردانی کرد.

لباسکار صنعتی کسا