۰۳ اسفند ۱۳۹۸ | 10:54
کد خبر : 2523

مراسم اختتامیه فوتسال جام تاپ برگزار شد

سومین دوره مسابقات فوتسال “جام تاپ” در حالی با نایب قهرمانی میزبان به پایان رسید که جام قهرمانی را تیم “فوتبال ۱۲۰” از آن خود کرد و جام اخلاق نصیب تیم “قلم ورزش” شد.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) ، سومین دوره مسابقات فوتسال “جام تاپ” که به میزبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از روز شنبه۱۲ بهمن همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر آغاز شده بود، امروز سه شنبه با انجام دیدارهای رده بندی و فینال، به خط پایان رسید که تیم فرادیس البرز ۳ بر یک مترو را برد و مقام سومی را کسب کرد و سپس تیم فوتبال ۱۲۰ با عادل فردوسی پور پس از تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی ۳ بر یک تاپ(تجارت الکترونیک پارسیان) را برد و جام قهرمانی را تصاحب کرد.

ضمن اینکه از سوی کمیته برگزارکننده جام اخلاق سومین دوره مسابقات فوتسال جام تاپ به تیم قلم ورزش- تنها تیم بدون کارت زرد و قرمز- اهدا شد. همچنین محمد عباسپور از تیم‌ ستاد اجرایی با ۱۲ گل زده “آقای گل” رقابتها شد.

در جریان مراسم اختتامیه رقابت‌ها از فریدون آسرایی خواننده نام آشنای کشور و عضو تیم فوتبال قلم ورزش و از عادل فردوسی پور ‌تجلیل شد.

لباسکار صنعتی کسا